U Javno komunalnom preduzeću „Grejanje“ Pančevo tokom letnjih meseci obavljen je redovan remont sistema daljinskog grejanja, kako bi se proizvodna i distributivna postrojenja što bolje pripremila za predstojeću grejnu sezonu.
Tokom hladnih i toplih probi proveren je rad energetskih objekata, toplana i kotlarnica, a uporedno i funkcionalnost toplovodne mreže, toplotnih predajnih stanica, kao i pojedinih grejnih instalacija.
Ipak, svaki početak grejne sezone, pa i ovaj, donosi određene probleme, a u ovom periodu su prioritetne intervencije u stanovima gde je došlo do curenja instalacija, ili su hladna sva grejna tela.
Radnici JKP „Grejanje“ su dežurni 24 sata dnevno, i u optimalnom roku će se odazvati i na ostale reklamacije u vezi sa kvalitetom grejanja.
JKP „Grejanje“ apeluje na korisnike da sami ne ispuštaju vazduh iz svojih radijatora, jer na taj način ugrožavaju rad kompletnog sistema unutrašnjih instalacija, što je i često uzrok neadekvatne isporuke toplotne energije.
Podsećamo da u toku grejne sezone nije dozvoljeno samoinicijativno postavljanje sušača u kupatilima, dodatnih grejnih tela ili njihova zamena, jer ovi radovi remete normalno funkcionisanje toplovodnih instalacija. Zamena radijatora se obavlja samo ukoliko dođe do pucanja radijatora, i to mogu da urade isključivo radnici JKP „Grejanje“ ili druge stručne osobe uz nadzor ovlašćenih radnika JKP „Grejanje“.
Korisnici daljinskog sistema grejanja eventualne kvarove mogu prijaviti Dispečerskom centru JKP „Grejanje“, pozivom na broj telefona 013/315-400, koji, iako je dežuran 24 sata dnevno.
- Unapred zahvaljujemo našim korisnicima na strpljenju, jer je telefonska centrala automatski podešena tako da, i kada su sve linije zauzete ne daje signal zauzeća već pozivnog signala. Reklamacije se mogu proslediti i na mejlove [email protected] i [email protected], navodi se u saopštenju JKP „Grejanje“ .