Trećeg dana vakcinacije stanovništva, punkt u Domu zdravlja Opovo obišao je predsednik opštine Miloš Markov. Odziv je svakodnevno dobar, građani dolaze u tačno određenim terminima koje su unapred dobili, čeka se 10 do 15 minuta, tako da se ne stvaraju gužve.
Vakcinacija je organizovana po sistemu tri punkta – prijavnog, zatim medicinskog pregleda i utvrđivanja zdravstvenog stanja i na kraju same vakcinacije. Pacijenti dobijaju potvrde i obaveštenje kada treba da se jave za revakcinaciju.
Direktorka Doma zdravlja dr Sofija Popović je izrazila zadovoljstvo odzivom i pozvala građanstvo da se vakciniše u što većem broju kako bi imunizacija imala efekta.
- Moram priznati da smo zadovoljni kako teče vakcinacija. Na nama je bila organizacija da i redovne službe mogu da rade najnormalnije i istovremeno pružimo brzinu i efikasnost u vakcinaciji. Imamo podršku lokalne samouprave u vezi toga, tako da proces vakcinacije ne zahteva neko veliko vreme, a pacijenti ne čekaju dugo. Za sada je negde preko 200 ljudi vakcinisano i mi očekujemo u narednom periodu još više ljudi kako bi se sprovela masovna imunizacija, izjavila je direktorka Doma zdravlja Opovo.

Predsednik opštine Miloš Markov je istakao značaj vakcinacije i da će lokalna samouprava pružiti svu potrebnu logističku podršku i Domu zdravlja i građanima tokom vakcinacije.
- Izuzetno sam zadovoljan odzivom građana za ova prva tri dana masovne vakcinacije kao i organizacijom Doma zdravlja.Ljudi se ne zadržavaju duže od desetak minuta i mislim da je Dom zdravlja zaista efikasno sam sistem vakcinacije. Lokalna samouprava daje logističku podršku Domu zdravlja u vidu udluga građanima. Prijava se vrši putem portala eUprave i ja ih ovom prilikom pozivam još jednom da se prijave, a ukoliko nisu u mogućnosti jer nemaju internet ili računar, mi ćemo uraditi prijavu za njih i neka pozovu broj 681-030, opciju 0 i dobiće sve informacije i pomoć od naše lokalne samouprave, poručio je Markov.

Kao što je pomenuto sve informacije i pomoć za prijavljivanje građani mogu dobiti preko opštinskog kol centra.